هفتمین...
هفتمین...

هفتمین...

فریاد...

تو این حال و هوا یه آهنگ، که متن ترانه ش هم باهات ارتباط برقرار کنه، می تونه آهنگ «فریاد»، باشه...

کی می تونه آهنگساز همچین آهنگی باشه، غیر از «انوشیروان روحانی»...

چه پیانوی زیبایی داره این آهنگ...


لینک دانلود - لینک دانلود (4sh)



پ.ن: سایت «انوشیروان روحانی»...

The Class of '92...

دیشب داشتم «The Class of '92» رو می دیدم...رفتم تو یه فضای دیگه...

رفتم تو گذشته ها...سال 99...

وقتی «رایان گیگز» 99 رو دیدم شوکه شدم...چقدر زود گذشت...

انگار همین دیروز بود...

Evgeny Grinko - Valse...

تو وبلاگ «Phill» یه ویدیو کلیپ از آهنگ «Evgeny Grinko-valse» دیدم...سریع دانلودش کردم...چند بار کلیپ رو دیدم...

همین چند دقیقه پیش خود آهنگ رو دانلود کردم...از وقتی دانلود شده، پشت سر هم داره پخش می شه...

آهنگی ترکیبی، از پیانو و آکاردئون...

این آهنگ برام عجیبه...یه فضای خاصی داره...نمی دونم چرا...برای من یکی از اون آهنگ های عجیبه...


لینک دانلود - لینک دانلود (4sh)



پ.ن: شاید از این به بعد یه تعدادی آهنگ اینجا قرار دادم...

بدون عنوان...

یه چند مدتی می شه که دیگه به صورت منظم و هر روز، مطالعه نمی کنم و درس نمی خونم!...و این بد جوری آزار دهنده ست!...مثل همون چیزای قبلی که آزار دهنده بودن!...

باید شروع کنم به خوندن، اما منتظرم...منتظر یه تنوع تو روزمرگی هام...یه تنوع تو زندگی...

باید شروع کنم...وگرنه از اینی که در حال حاضر هست، بازم، بیشتر عقب می افتم!...