هفتمین...
هفتمین...

هفتمین...

ای ساربان...

ای ساربان کجا می روی؟...

بد اخلاقی...

بعضی وقتا خیلی بد اخلاق می شم...

ضرب المثل وبلاگی...

مطلب چو به تنگ آید وبلاگ به خزول آید...

مشکل هاست...

این فتو بلاگ هنوز down...پشتیبانی هاست هم جواب نمی ده...یواش یواش داره رو اعصابم راه می ره...

Access...

برای گزارش گیری از یه کاری رفتم سراغ Access...فعلاً دارم برنامه رو زیر و رو می کنم ببینم به کجا می رسم...
امیدوارم اون چیزی که مد نظرم هست رو بتونم توی Access پیاده کنم...

مرخصی یک روزه...

امروز رو مرخصی گرفتم...

شاید به کارهام سر و سامانی بدم...اما...همه ش خواب...بس که خسته بودم فقط خوابیدم...

هیچی...

هیچی...

اینترنت وصل شد...

بالاخره اینترنت وصل شد...عجب سرعتی...عجب توهمی...

سرعت کم GPRS...

گلو درد دارم...

GPRS سرعتش خیلی پایینه امروز...نمی شه حتی وبلاگ هم آپدیت کرد...

معنی شرجی...

امروز معنی شرجی رو فهمیدم...

البته احتمالاً هنوز معنی شرجی رو به صورت عمقی درک نکردم...